ניו בורן בחדר הלידה- צילומים ראשונים

בשעה טובה הגיע הרגע הגדול: את מגיעה לחדר הלידה! לאחר 9 חודשי המתנה לניו בורן, או בשם השני, המוכר יותר כ: אדם הקטן שמעתה יכתיב לכם את סדר היום, ישנה את חייהם ויהפוך אתכם לזומבים שממלמלים: "לישון, לישון, אני רוצה רק לישון קצת", תתמכרו להרתחת מוצצים ולכיבוס חיתוליי טטרה…. אבל, רגע, אנחנו רק בכניסה לחדר הלידה, לא? את וודאי מגיעה חמושה בבעל המבוהל ( במיוחד אם זו לידה ראשונה), באמא או בחמות או בחברה טובה, בדולה פרטית ( אם החלטת להיעזר בשירותיה) ובמצלמה. בל נשכח את המצלמה שתתעד את כל הרגעים המרגשים.

תיעוד כל הרגעים החשובים, היקרים, המרגשים, המצחיקים והכואבים במסע שלך עד לפתיחה של 10 אצבעות הם הכי חשובים. הצילומים והתמונות ילוו אתכם שנים רבות כמשפחה ועל כן חשיבותם גדולה ורבה, חשוב לצלם אותך עוד מהבית, כשאת עם הצירים וגם בין לבין, נישענת על הבעל, מודיעה לחברה בטלפון, מקבלת עיסוי מפנק. בדרך לאוטו, כשאת מגיעה למיון יולדות ומקבלת צמיד זיהוי.. כאשר הדולה מגיעה, חשוב לצלם גם אותה ואת הטיפול אותו היא מעניקה. צילום שלך מחוברת למוניטור בעודך שומעת את דופק העובר. אין ספק שתיעדת את עצמך בהיריון עוד כשהיו 2 פסים בבדיקת ההיריון: עשית המון סלפי עם הבטן שהלכה וגדלה, קנית הרבה בגדי היריון והרי צריך להעלות לפייס ולהשוויץ בכל תמונה…. אבל עכשיו תעבירי את המצלמה לאחד המלווים שידאג לעשות את העבודה ולהנציח אתכם ואת הניו בורן בצורה הכי טובה. ולא, לא חייבים להיות צלמים מקצועיים, מספיק לתפוס את הרגעים הכי מרגשים:

בשעה טובה הגעת לחדר הלידה עם פתיחה מספיקה ומכאן תצאי בידיים מלאות. צילום מספר חדר הלידה, צילום השעון ושעת ההגעה לחדר הלידה, צילום המלווים, העיסוי אותו את מקבלת, צילום אחרון של הבטן ההריונית. באם הבאת חפצים מהבית כמו דובי או ספר או דיסק- לצלם גם אותם. לצלם אותך אוכלת, שותה, צוחקת, כואבת ואף בוכה. צילום מרגש שלך כשאת מנמנמת בין הצירים, מלקקת קרטיב ומדברת עם חברה בנייד.

יש פתיחה מלאה! זה הזמן ללחוץ וללדת ידך ביד בעלך והוא מדריך אותך בנשימות, את מתאמצת ומנגבים את מצחך. שעת הלידה- צילום השעון שבחדר, הרגע החשוב ביותר הוא כאשר הניו בורן מונח על בטנך מיד לאחר שנולד, חיתוך חבל הטבור, הרגע הראשון בו ניפגשים מבטכם, הבכי הראשון, צמידי הזיהוי שלך, של בעלך ושל התינוק. המשקל של התינוק, מלבישים את התינוק, האב מחזיק אותו בפעם הראשונה ומזיל דמעה. כל אלו רגעים שחייבים לתעד ברגישות רבה. צילום שלך מתבוננת בבעלך ובתינוק הטרי, הנקה ראשונה בחדר הלידה. צילום שלכם כמשפחה עם הדולה או עם המלווים וכמובן עם המיילדת והצוות הרפואי. צילום הניו בורן בעריסה.

אלו רגעים שאולי לא תזכרו בגלל ההתרגשות הרבה וחשוב שיהיו מתועדים. חשוב שתהיו עצמכם, ובייחוד, את , כיולדת, תרגישי הכי טיבעית ואל תחשבי שיש מצלמה שמתעדת. לידה היא דבר טיבעי ומרגש. חשוב גם לתעד את המעבר שלך מחדר הלידה למחלקת יולדות. כשאת מחליפה חיתול לראשונה. צילום רגלי התינוק הזעירות. צילום של התינוק אוחז באצבעך.

בלונים שקיבלת, פרחים, מתנות שממלאים את חדרך בבית החולים.

ובל נשכח שצילום סלפי של עצמכם עם הניו בורן בצאתכם מבית החולים- הרי מה תעלו עכשיו לפייסבוק??

מזל טוב!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *