צילום הריון – עשי זאת בעצמך

תקופת ההריון היא תקופה מרגשת מאד שתמיד כיף לתעד אותה. צילומי הריון אשר מתקיימים בסטודיו (או מחוצה לו אבל באופן מקצועי) מתקיימים לרוב בין השבוע ה-30 להריון לבין השבוע ה-35 להריון. עם זאת, צילום הריון בסטודיו הוא צילום של יום אחד ולכן הוא לא מתעד את כל ההריון ונשים רבות רוצות לתעד את עצמן לאורך ההריון בצורה טובה ולשם כך ריכזתי 5 טיפים – צילום הריון, עשי זאת בעצמך.

בחרי צלם או צלמת

נכון להגיד כי היום כל אחד ואחת עושים לעצמם צילומי סלפי, אך כדי להשאיר זיכרון בלתי נשכח מתקופת ההריון כדאי מאד שתמצאי צלם או צלמת שאת מרגישה בנוח איתם. לאורך כל תקופת ההריון ובמיוחד בשבועות שבהם לא נהוג לצלם בסטודיו כדאי מאד למצוא צלם או צלמת שייקחו על עצמם את המשימה לצלם אותך. כמובן, חשוב שהצלם או הצלמת לא יהיו שיפוטיים, כדאי שיהיה להם טיפה חוש יצירתי והכי חשוב שתרגישי בנוח לעשות מה שבא לך במהלך הצילומים.

איפה את מרגישה בנוח?

צילום הריון עצמי ממש כמו צילום בסטודיו צריך להיות במקום שנוח לך. אם נוח לך להצטלם בבית, בסלון, בחדר השינה, הצטלמי שם. אם את מרגישה כי הטבע הכי מחמיא לך, מצאי מקום שאת אוהבת כאשר גם חורשה וגם חוף ים יהיו מקום נפלא לצילום. החשוב ביותר הוא שאת תרגישי נינוחה לעשות במקום כל מה שבא לך ולהבליט את הבטן בלי לחשוב מה אחרים יחשבו עלייך.

התלבשי בבגדים מתאימים

את צריכה להרגיש בנוח בהריון שלך ובוודאי בעת הצילום ולכן כשאת מתכננת להצטלם במהלך ההריון לתמונות שישארו לך לעד עלייך להתלבש איך שנוח לך. אם נוח לך ללבוש בגדים צמודים, בגד ים, שמלה או אפילו להצטלם בבגדים תחתונים, עלייך לעשות זאת והעיקר שתוכלי להיות גאה בבגדים שלך.

איפור ושיער

לפני סשן צילום הריון אני תמיד ממליצה להריוניות להתאפר ולסדר את השיער וכך אני גם ממליצה לכל מי שמעוניינת לצלם את עצמה במהלך ההריון. גם בצילום ביתי כדאי מאד ללהתארגן לפני, להתאפר (כדי שהמצלמה תתפוס אותך במיטבך) ולסדר את השיער כשהכוונה בסידור השיער היא שאת צריכה להרגיש נינוחה איתו. את יכולה להצטלם עם שיער פזור או אסוף והתמונות יצאו נפלא כל עוד נעים לך עם המראה שלך.

נסי משהו חדש

צילומי ההריון הטובים ביותר הם צילומים בהם הנשים מרגישות טוב עם עצמן ומנסות משהו חדש. למשל, אם את רגילה ללבוש בדרך כל מכנסיים וחולצה (או טוניקה, תלוי באיזה שלב), את הצילומים תוכלי לנסות לערוך דווקא עם שמלה ולבחון האם נוח לך והתמונות לטעמך. תקופת ההריון היא תקופה מצויינת להתנסות בחוויות וכחלק מהחוויה כדאי להשתחרר בצילום ולהתנסות גם בצילומים שנראים שגרתיים פחות.
צילומי הריון מנציחים את התקופה המיוחדת ומשאירים זיכרון שכיף להתגאות בו. אני מקווה שהטיפים שצירפתי יעזרו גם לך ליצור זיכרון יוצא דופן עבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *