כיצד תתכונני לסשן צילומי הריון

סשן צילומי הריון הוא מרגש תהליך מרגש אשר משאיר מתנה חד פעמית שאין שני לה. הריוניות רבות מתקשרות אליי עם שאלות רבות על סשן הריון כולל מי יכול לבוא לצילומים, איפה הם מתקיימים ועוד. אחת השאלות שנשים רבות מעלות הוא כיצד להתכונן ליום הצילומים וכיצד עליהן יהיה להתנהל באותו יום.
כל השאלות שעולות לפני הצילומים הן רלוונטיות ולמרות שיום צילום ההריון הוא יום נפלא ואף על פי שמהר מאד האווירה הופכת לטבעית ונינוחה, החלטתי להפוך אותה לנינוחה עוד יותר ולרכז עבורך מספר עצות כיצד להתכונן לסשן צילומי הריון.

איפור וטיפוח

המצלמה תופסת הכול ולכן אני ממליצה לך להתאפר קצת יותר מהרגיל ולדאוג לטיפוח לפני ההגעה. בנוסף מומלץ שתביאי את האיפור האישי שלך ליום הצילום. בנוסף, מומלץ מאד לשים לק על הציפורניים ביום הצילום או ביום שלפני כיוון שהידיים הן מוטיב בולט מאד בתמונות.

שיער

לנשים אשר צובעות את השיער מומלץ לבחון שאין שורשים מבצבצים ולצבוע את השיער בסמוך ליום הצילומים. ליום הצילום כדאי מאד להגיע עם התסרוקת שנוחה לך ולדאוג גם לאביזרים שיעזרו לך להרגיש בנוח כמו למשל גומיה לשיער, סיכות אם את משתמשת וכל פרט אחר שיכול לתת לך תחושה טובה.

אביזרים ופרטי לבוש

נשים רבות אוהבות להחליף את פרטי הלבוש שלהן במהלך יום הצילומים ולכן כדאי מאד להביא כמה בגדים נוחים. כל אחת יכולה להביא לצילומים כל אביזר שעושה לה תחושה טובה ולכן אם יש לך תכשיט אהוב, צעיף שנותן לך תחושה טובה, תוכלי להוסיף אותו לתיק.
בסטודיו עצמו ישנם צעיפים ושמלות לשימוש המצטלמות אבל אלו לא מחליפים את הבגדים האישיים שלך. מבחינת רשימת הביגוד אני ממליצה להביא: תחתונים לבנים ושחורים (אפשר גם להביא בוקסר צמודים), גופיה, ג'ינס להריון, טוניקה ואת הבגדים האהובים עלייך.

תחושה אישית טובה

יום הצילומים יכול להיות יום מרגש מאד אך עם זה כיוון שהחוויה היא חד פעמית ויש נשים שאצלן ההתרגשות מאפילה על התחושה הטובה. לכן, ההמלצה היא לתכנן את הנסיעה, לאכול לפני (אפשר גם להביא אוכל קל ליום עצמו) ואם אפשר להקדים מעט את ההגעה למקום.

בקשות אישיות

דבר נוסף שיכול להוסיף ליום הצילום הוא העלאת הבקשות האישיות שלך. לפעמים מגיעות אליי הריוניות כשהן רוצות להצטלם בזווית מיוחדת, עם פריט לבוש ספציפי או שאני אצלם חלק מסויים בגוף. אני שמחה מאד לענות על הבקשות וכל שיש לעשות הוא להעלות אותן. למי שלא בטוחה כיצד היא רוצה להצטלם כדאי להסתכל על תיק העבודות באתר ולהתרשם. אם מצאת שגם לך יש בקשה אל תהססי לכתוב אותה ולהעלותה ביום הצילום.

להכין את הבטן…

כדי להגיע לסשן צילומי הריון מומלץ מאד להגיע כשהבטן ההריונית מוכנה. על הבטן להיות נראית לעין – גם במצב של שכיבה על הצד ורצוי להצטלם לפני התחושה הכבדה ולפני שהרגליים מתנפחות. לרוב, שבועות 35-30 הם שבועות אידאליים לצילומי הריון וכמובן – חשוב לתאם את תאריך יום הצילום מראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *