מידע נוסף על צילומי הריון

בתוך ההכנות המרשות לקראת הניו בורן החדש, בחירת הצבעים הרהיטים,הציוד, הבגדים וההמתנה הארוכה לקראת החיים החדשים שבדרך, קחי נשימה עמוקה ושקטה ותקדישי זמן לעצמך, זמן בו הפוקוס הוא על הרגע הקסום הזה, הרגע שלפני….

צילומי הריון הינם חוויה מרגשת ומעצימה לך ולבן זוגך ומזכרת נפלאה לכל החיים. צילומים באווירה נעימה ומרגיעה עם הרבה סבלנות והקשבה , חיוכים ושמחה צרופה.

אני לשרותיך ודואגת שתהני מכל רגע…

הריון זו סיבה מצויינת להתרגש לראת עולם חדש, חיים חדשים שבדרך. זה הזמן להנציח רגעים מתקופה כל כך משמעותית ולהרגיש הכי יפה בעולם!

צילום הריון זאת החלטה שלך – להקדיש זמן לעצמך, לראות את עצמך ברגעים היפים של תחילת של דרך חדשה, לתת להריון מקום, וליצור זכרונות לדור ההמשך…

בין אם זה הריון ראשון ובין אם זה תוספת חדשה למשפחה ניפלאה , בואי להנות מחווית צילומים מפנקת ורגועה, אחת על אחת או עם בן הזוג.

חשוב לקבוע מפגש בין שבוע 27 לשבוע 35. כל אישה מרגישה כשהיא מוכנה ובשלה, לכן, תמצאי את הזמן שבו הבטן הכי יפה וגדולה, אבל אל תחכי לרגע האחרון… לפעמים לקטנטנים האלה אין סבלנות והם מחליטים בשבילנו מתי הם רוצים לפגוש אותנו…

בסטודיו תמצאי מגוון רחב של אביזרים ופרטי לבוש לשימוש בזמן הצילומים, את מוזמנת להביא איתך כל פריט או אביזר שאת מעוניינת בו על מנת להרגיש נוח בחוויה מיוחדת זו.

חשוב לתאם מראש, בין 2-4 שבועות לפני המועד המבוקש.

את לא צריכה להיות דוגמנית כדי להצטלם, את צריכה להיות את, להנות ולאהוב את עצמך, כך יראה אותך העולם.

במהלך הצילומים אני פה כדי להנחות אותך, לתת לך טיפים שיעזרו לך בתנוחות מחמיאות אל מול המצלמה. לדוגמה היכן להניח את הידיים, לאן להפנות את המבט, כך נוכל יחד ליצור יחד סיטואציות טבעיות ויפות בצילומי ההריון שלך. אשמח לייעץ לך ולעזור לך בבחירת הפריטים המתאים לך.

במהלך סט הצילומים את מוזמנת להחליף כמה סטים של בגדים ולהוסיף אביזרים לפי רצונך.

הסטודיו שלי מאובזר במיבחר רב של בדים רכים ונשפכים, שמלות מיוחדות, הלבשה תחתונה וביגוד רומנטי מבדי תחרה ושיפון במגוון צבעים. כל אלו לשימושך החופשי.

בסטודיו קיימים רקעים בצבעים שונים שיאפשרו מגוון סגנונות צילום.

צילומי הריון