מידע נוסף על צילומי ניו בורן

בשבילי, הזכות הכי גדולה היא לצלם תינוקות בני מספר ימים (ניו בורן). האפשרות לתפוס ולשמר את אותם רגעים של התחלה, תמימות וטוהר.

כאמא וכצלמת תינוקות אני מרגישה מחוייבות גדולה לבטחון התינוק ולהוריו. ה”כוכב” של ההצגה הוא התינוק שלכם. הוא יכתיב לנו את קצב הצילומים, את התנוחות שהוא הכי נינוח ואת הזמן הנחוץ לו להפסקות, בין צילום לצילום. הכי חשוב ואני שמה דגש על בטיחות ונוחיות התינוק והוריו.

חשוב לי שבמהלך צילומי ניו בורן התינוק יהיה רגוע ונינוח ושיהיה לו נעים. הסטודיו שלי מספק את כל הצרכים של אמהות במהלך הצילומים, מקום למנוחה, להחלפת טיטולים, מטבח לשירות ההורים, ומרחב חמים ומזמין לנוחיותכם.

צילומי ניו בורן נערכים בסטודיו בתנאים מיוחדים, המותאמים במיוחד לצרכיו של התינוק שזה עתה הגיח לאוויר העולם. הצילום מתבצע בזמן שהתינוקות היטב שקועים בשינה עמוקה ומתוקה. אני ממקמת אותם בתנוחות עובריות ומופלאות עד לקבלת תוצאה קסומה. תהליך זה בו שמים את התינוק בפוזיציות מסויימות דורש מיומנות וסבלנות רבה.

צילומי ניו בורן מתנהלים בקצב שונה מצילומים רגילים. על מנת למנוע כל אי נוחות מהתינוק וחוויה נעימה להורים, אני עושה הפסקות רבות בין סדרה לסדרה לצורך להנקה, להחלפת חיתול ולערסול התינוק על הידיים כדי לעזור לו להרדם.

בכדי לקבל צילומים ייחודיים הסטודיו שלי עשיר מאוד באביזרים כמו שמיכות מיוחדות, חלקן עבודת יד, כובעים, סרטי ראש, כתרים מיוחדים, סלסלות, קערות, בדים רכים ומלטפים ועוד. את רוב האביזרים רכשתי בארה"ב ויש בהם ייחודיות מקסימה. הם כמובן מותאמים במיוחד לצילום בניו בורן במיוחד.

שאלות נפוצות

באיזה גיל מומלץ לעשות את הצילומים?

עד גיל שבועיים כאשר הגיל הכי יפה הוא בין 5 -10 ימים. מומלץ לעשות את הצילומים קרוב ככל האפשר ללידה.

למה מצלמים תינוקות כל כך מוקדם?

צילומי ניובורן מתבצעים כאשר התינוק ישן שינה עמוקה, כאשר הוא שקט ורגוע גם הגוף שלו רפוי ואז וניתן "לפסל" אותו. בתקופה הראשונה מחוץ לרחם התינוק עדיין "זוכר" איך הרגיש לו ברחם ולכן הוא מתקפל ומתכרבל לתנוחות עובריות בקלות ובטיבעיות.

איך משריינים תאריך? איך אדע מתי אלד?

ברור שאף אחת לא יודעת מתי היא תלד ולכן – בשביל לקבוע איתי צילומי ניובורן אני "משריינת" את תאריך הלידה המשוער שלך, כאשר אחרי הלידה נקבע כמובן מועד מדוייק.

כדי להבטיח שאוכל לצלם את התינוק שלך יש צורך לתאם איתי מראש. ישנם מספר מוגבל של תינוקות שאני מצלמת כל חודש.

כמה זמן אורכים הצילומים?

צילומי ניובורן בסטודיו שלי מתבצעים ללא הגבלת זמן, הילד או הילדה שלך יקבעו לי את הקצב. בממוצע בין 3-5 שעות.

לתינוקות לא קר?

צילומי ניו בורן נעשים כאשר הסטודיו מחומם היטב. התנאים בסטודיו טובים ומתאימים ביותר לתינוק בן יומו. כאשר לתינוק מספיק חם הוא יכול להירדם שינה עמוקה.

אפשר לקנות שובר מתנה?

בהחלט. ניתן להזמין שובר מתנה בכל סכום עם הקדשה אישית והזמנה ליום צילומים של הריון או ניו בורן, ולהעניק לאנשים שאתם אוהבים מתנה מרגשת במיוחד, מתנה שהיא מזכרת לתקופה נפלאה.

האם צריך להתאפר ולהסתרק במיוחד?

בסטודיו תאורה רכה ומחמיאה, לכן לטעמי אין צורך באיפור כבד. איפור וסידור שיער יכולים להוסיף מאוד ואני ממליצה להתכונן לפי טעמך האישי. חשוב שהאיפור יהיה מתאים לסגנון הפרטי שלך.

אפשר לצרף את הילדים הבעל או חיית המחמד?

כן כן וכן! אפשר ורצוי לצרף חברי משפחה בחוויה. בצילומי ניובורן תמונות משפחתיות ביחד עם התינוק תמיד מוסיפות חום ואינטימיות ויחד נוצרת מזכרת נפלאה מתקופה נהדרת.

איך בוחרים את התמונות?

בתום הצילומים תשלח אליך במייל גלרייה של התמונות שצולמו במהלך מפגש הצילומים. כך שתוכלי לבחור את התמונות האהובות עלייך, ואותן אעבד עיבוד יסודי בתוכנת עריכה מתקדמת.

ההמלצה שלי היא לבחור תמונות מגוונות עד כמה שניתן, שיהיה ייצוג לכל סדרה שנצלם, בפוזות ובזוויות שונות מכל סדרה.

האם התמונות עוברות עיבוד בתוכנות עריכה?

כן. כל התמונות עוברות עריכה. התמונות שתבחרי עוברות עיבוד.

מה את עושה פוטושופ לתינוקות?

כן, עיבוד התמונות בצילומי ניובורן הוא דבר קריטי, רוב התינוקות נולדים צהובים מידי או אדומים מידי
כפות רגליים לרוב סגולות, קילופים בעור ואקנה מהורמונים אלו רק מהדברים שכמובן יעלמו אחרי תקופה קצרה אבל בזמן המפגש איתי הם עדיין נוכחים וכמובן אותם אני מעלימה. עד גבול מסויים, חשוב לי שבסופו של דבר התינוק יראה טיבעי .

איזה גדלים של אלבומים יש?

יש גדלים שונים של אלבומים אותם תוכלי לראות בסטודיו ביום הצילומים ולבחור את האלבום שאת אוהבת.

האם ניתן להזמין הגדלות של תמונות על קנבס או קאפה?

בשמחה. אתם מוזמנים לבחור את התמונות האהובות עלייך מיום הצילומים, ולהגדיל אותן על קנבס או על קאפה במגוון גדלים וסוגים.

צילומי ניו-בורן ומשפחה